All about sign

Voor corporate image, branding en naamsbekendheid is signing een belangrijk marketing instrument. 

Voor corporate image, branding en naamsbekendheid is signing een belangrijk marketing instrument.  We kennen allemaal die immense reclameborden langs de snelweg, de neonreclame bovenop een gebouw, de lichtbakken aan de gevel, een beeldkrant in de winkelstraat, een bus of tram met reclame en de bedrijfsauto in de huisstijl.  

Het zijn meestal forse investeringen en dan wil je wel kunnen vertrouwen op een professional, die weet wat er technisch bij komt kijken en die ervoor zorgt dat de huisstijlregels worden nageleefd.  Ervaren en efficiënt regelen wij het voor je, want …  Euro-Line, all about Sign!

Gevelreclame

De gevel van een gebouw wordt vaak gebruikt om reclame te maken voor de eigen organisatie. In welke vorm die reclame wordt gemaakt, is afhankelijk van diverse factoren, zoals de ligging van het pand, het soort gevel en natuurlijk het beschikbare budget.

Over die keuze adviseren wij je natuurlijk, maar eigenlijk kunnen wij voor ieder budget een passende reclame uiting maken en plaatsen.

Reclamebord

De meest toegepaste vorm van gevelreclame is het reclamebord. Euro-line levert uitsluitend reclameborden van topkwaliteit in trespa (6 of 8 mm dikte) of in lichtgewicht dibond (ook wel alu-paneel). Beide materialen zijn sterk en zeer geschikt voor buitentoepassing.

Spandoeken

Wil je een flexibele vorm van gevelreclame voor relatief weinig geld dan is een spandoek in een aluminium frame de oplossing. Hoogwaardig pvc textieldoek wordt bedrukt met de reclame-uiting en vervolgens met elastieken in het frame gespannen.

Het doek is gemakkelijk te monteren en te demonteren, waardoor ook een wisselende reclameboodschap mogelijk is.

Freesletters

De individuele letters van de bedrijfsnaam of het bedrijfslogo worden lasergestuurd uit het gekozen materiaal (o.a. acrylaat, aluminium, rvs, hout) gesneden en met afstandhouders tegen de achterwand gemonteerd. Het lijkt alsof de letters ‘zweven’ waardoor ze extra aandacht trekken. Op deze manier wordt een gevelreclame een geïntegreerd deel van het gebouw en mede bepalend voor het aanzicht.

Ook in het donker zijn freesletters een opvallende reclame als zij worden aangelicht. Heel bijzonder is het effect als de wand achter de freesletters wordt aangelicht. Het subtiele spel van licht en freesletters geeft deze gevelreclame een fantastische uitstraling.

Lichtreclame

Eigenlijk een verzamelnaam voor vele soorten van buitenreclame, waarbij een lichtbron de reclame ook in de avond en nacht zichtbaar maakt.

Traditioneel is de neonreclame, waarbij glazen buizen speciaal gevormd worden en vervolgens gevuld worden met gekleurd gas. Daardoor straalt neonreclame kleur uit in het duister. Dit spel van licht en kleur geeft een prachtig sfeerbeeld van jouw product of organisatie. 

Met de moderne LED verlichting kunnen we ook een klein logo of object laten ‘oplichten’. Leuke creatieve vormgeving is met LED reclame mogelijk. Maak gebruik van onze ideeën en ervaring!

LED verlichting, toegepast in lichtbakken en doosletters, is een goed alternatief voor de relatief dure neonreclame. De aanschaf van LED licht is weliswaar duurder dan standaard TL-licht, maar de kosten voor gebruik liggen lager, de levensduur is langer en LED licht vraagt minder onderhoud. De hogere aanschafprijs is daardoor snel terugverdiend.

Doosletters

Voor een mooie, rijke uitstraling van de bedrijfsnaam of het logo adviseren wij gebruik te maken van de 3D doosletters. Iedere letter is een aparte ‘doos’ en de letters worden per stuk gemonteerd aan de gevel of op het dak.

Overdag is deze reclame al erg mooi, maar vooral in de avond en nacht geeft de combinatie van licht en kleur een indrukwekkend beeld.

Lichtbakken

Een uitstekende buitenreclame, voor een interessante prijs, is een lichtbak.

De rechthoekige lichtbak, gemonteerd tegen de gevel, is de meest gangbare toepassing, Afwijkende vormen en andere montage zijn natuurlijk bespreekbaar. De zichtzijde van de lichtbak wordt, afhankelijk van de toepassing, uitgevoerd met een lichtdoorlatende,  harde, kunststof plaat of met polyester doek. De keuze is afhankelijk van het grafische ontwerp en de plek waar de lichtbak geplaatst wordt.

Routeborden/ Bewegwijzering

Navigatie in de auto is ideaal want je wordt keurig naar de plaats van bestemming geleid. Maar eenmaal aangekomen begint de puzzel pas vaak. Waar kan ik parkeren? Zit het bedrijf wel in dit gebouw? Al met al best lastig voor een bezoeker en zeker als die al een beetje gehaast is. 

Een goede wegwijzer is bijvoorbeeld de (verlichte) reclamezuil. In combinatie met eventuele gevelreclame wordt direct duidelijk waar je als bezoeker moet zijn. Zijn er ook nog parkeerborden geplaatst, dan kan niet alleen de bezoeker gemakkelijk zijn auto kwijt, maar blijft jouw eigen parkeerplek ook altijd beschikbaar.

Maar we zijn er nog niet. Niets is lastiger dan de weg te vinden in bijvoorbeeld een verzamelgebouw of ziekenhuis. Ook dat is eenvoudig op te lossen met een juiste bewegwijzering in het pand.

Die bewegwijzering zorgt ervoor dat bezoekers perfect begeleid worden van entree tot bestemming. Deurbordjes, hangbord, aanwezigheidsbord, bezet/vrij bordje, toiletbordjes, vluchtwegplattegrond, afzetpaaltjes, afstandhouders, er zijn heel veel mogelijkheden. Laat het aan ons over, want Euro-Line heeft ruime praktijkervaring met het plannen, uitwerken en installeren. Wij werken nauw samen met keuringsinstanties en lokale brandweer om de vluchtwegen met een plattegrond en verlichte EXIT’ bordjes te markeren.

 Adres 
Coenecoop 87B
2741 PH Waddinxveen

 Contact 
info@euro-line.nl
0182 - 63 19 99